>

dijous, 14 d’abril del 2011

Copa Bundt

Quants cops ens han sobrat restes d’un pastís o d'unes galetes que ja no estan tan cruixents com el primer dia? En aquests temps que corren, on tots tenim una mica de por per la incertesa econòmica en la que ens trobem, és important no malgastar aliments. M’agrada reciclar menjar i, a partir d’unes sobres, fer un altre plat. A vegades ens podem arribar a sorprendre dels resultats que podem obtenir. Doncs com ja sabeu fa poquet vaig fer el meu primer bundt cake i, tot i que haig de seguir millorant, vaig estar molt orgullosa del resultat. Com l’Yves va dir al seu comentari, va ser el seu complement d’uns quants àpats, encara que els dos últims trossets no li vaig deixar menjar sol perquè em venia de gust engalanar-lo amb una crema de formatge amb un toc de canyella. El resultat ens va agradar molt. Amb menys de 5 minuts podem obtenir unes postres que, tot i no ser poc calòriques, són delicioses.  A més, es poden muntar amb qualsevol resta de cake, galetes, muffins o el que més us vingui de gust, només heu d’escollir els ingredients que més us agradin. I si el voleu acabar amb una mica de xocolata desfeta, ja ni us ho explico... un dia és un dia!
 

Ingredients per a 4 persones:


4 trossets de bundt cake de mango i nabius
400 g de formatge cremós
1 c/p de canyella
3 c/s de sucre glacé
50 g de nous
Boletes cruixents de xocolata
Nabius
 

Preparació: 

En un recipient posem el formatge crema, la canyella i el sucre i ho barregem fins obtenir una crema fina. Per la presentació d’aquestes postres posem un tall de bundt cake esmicolat, una capa de la preparació de formatge que hem reservat, unes quantes nous esmicolades, unes boles de xocolata i uns nabius frescos. Ho deixem una hora a la nevera i estarà llest per servir-ho.



41 comentaris:

  1. Pero qué-bo-ni-to!!!
    Y reciclado, y hoy lo he entendido casi todo!! creo que estoy aprendiendo catalán...

    ResponElimina
  2. Que booooooo! Una foto preciosa! què t'he de dir, jejeje! Jo m'he convertit en una experta en això d'aprofitar! Ja ho deia la meva sogra ja, només es té el que s'estalvia, jijiji!
    Una forta abraçada guapíssima!

    ResponElimina
  3. Qué vasito tan genial a la vez de precioso!!! ha de estar delicioso :)

    ResponElimina
  4. Quina bona idea, si el bund cake ja feia bona pinta, això deu ser "lo más de lo más"!! :) jo últimament també intento reciclar coses, i de vegades m'agrada més el resutat reciclat que no pas el que tenia anteriorment!! Els nabius em porten molts records de quan vaig estar tan a anglaterra i a polònia, però aquí em sembla que n'he menjat poques vegades! La foto és preciosa eh! sempre et queden super bé! petons!

    ResponElimina
  5. Hija mía!, buena cocinera, buena fotógrafa... y encima apañada ¡tú eres un chollo! :D
    Con lo difícil que me resulta hacer fotos a los vasos, ya me contarás cómo lo haces :/
    Tiene que estar delicioso y sí, un día es un día.
    Besos guapisísima

    ResponElimina
  6. Judith! quina xulada d'aprofitament!!! t'ha quedat exquisit i ha d'estar de vici. A mi també m'agrad molt fer noves elaboracions d'altres plats, queden molt originals.
    Molts petonetss bonica!

    ResponElimina
  7. Ja ho diu la Pilar, ets un atuèntic xollo! jajaja
    A mi també m'agrada molt reaprofitar plats... o mirar dins la nevera a veure amb què es pot fer una "apanyo"... normalment surten els plats més bons i originals!

    Aquesta copeta ja me la menjaria jo ben a gust, que té una pinta tremenda!!

    Petonets preciosa!
    Sandra

    ResponElimina
  8. T'ha quedat un aprofitament de luxe!!!
    Ha d'estar de vici, bonissim!!!

    ResponElimina
  9. Mi abuela diría que eres una mujer para un pobre.... jajaja eres la mar de apañá.

    Genial entrada.

    Besos

    ResponElimina
  10. jeje, tu també tens receptes d'aprofitament eh?? La foto es preciosa.
    petons gastronòmics

    ResponElimina
  11. Doncs tens raó, sencill i deliciós! I de fet si nó tenim el Bund (que jo el tinc pendent) podem fer-ho amb qualsevol altra cosa que ens sobri! La foto i la presentació maquísima! Petonets!!

    ResponElimina
  12. Judith... no sé com t'ho fas, però és increïble! No només cuines bé, tens imaginació... a més fas unes fotos de revista!!
    M'encanta aquesta reciclada teva, si ja em va agradar el bundt, ara em mates!
    Petonssss

    ResponElimina
  13. Juju,
    Se ya quedado con un aspecto delicioso... Gracias por la receta : )

    Besitos

    ResponElimina
  14. Qui ho diria veient aquesta exquisidesa que és d'aprofitament. Aprofitament però de luxe, que amb aquesta presentació!!!!!!!!
    Molts petonets.

    ResponElimina
  15. Qué n'ets d'apanyada!! I la foto és molt maca.
    Petonets,
    Esther
    http://comosiempremadreando.blogspot.com

    ResponElimina
  16. Molt requetebé...I tant, que un dia és un dia! i l´endemà també, je, je, je....
    M´apunto aquesta crema per a farcir pastissos.

    ResponElimina
  17. Ningú diria que es un plat d'aprofitament, t'ha quedat tan maco... i seguro que molt bo.
    Aprofitar sobres és un sistema molt encertat i que moltes vegades ens treu feina.

    Petons maca

    ResponElimina
  18. Maravilloso!!parece incrible que sea un postre de aprovechamiento.
    Te ha quedado una presentacion y fotos de lujo.Bss

    ResponElimina
  19. Todo un lujo de postre!!
    Y ésta vez sí que llego a tiempo para comentarte, normalmente cuando quiero ponerme a ello ya estás con la siguiente receta... creí que tendría que hacer guardia delante de la pantalla:)
    Moitos bicos

    ResponElimina
  20. La copa tiene que estar deliciosa, pero la presentación está divina. Me encantan esos tonos entre rosados y malvas. Preciosa receta.
    besos

    ResponElimina
  21. Está preciosa... la foto y el postre que me lo imagino...

    ResponElimina
  22. Que manera de aprovechar restos! estos es un lujazo, me encantan el mango y me encanta como lo has presentado, te ha quedado precioso, enhorabuena!
    Besos,
    Nasy

    ResponElimina
  23. Judith me quedo embobaita completamente viendo esta delicia, me hace aguas la boca. Una foto sugerente 100%
    Bsos

    ResponElimina
  24. Apa, vinga calorias...espera, q prenc nota! :-)

    Un petó,

    ResponElimina
  25. Dic el mateix!!!!vinga, apa, que anem fort!!!però vinc amb tu...ha d´estar més que bo!!!!una idea genial i maca de presentació!!!

    ResponElimina
  26. muy buena idea! a mí también me gusta reciclar comida, jeje

    ResponElimina
  27. Quina xulada!!! Amb receptes així ja no sé si és millor menjar sempre les sobres!! ;)
    Com t'ha dit la Sandra ets un "xollo"!! ;))
    Petonets, guapaa!!

    ResponElimina
  28. argggg...te odio...que bien te sale todo...que pinta, que luz y que monada todo siempre!!!!!!!

    ResponElimina
  29. Judith,
    Quina bona manera d'aprofitar nena!!! Que "apañá" que ets. M'agrada molt i la foto més encara. Petonets!

    ResponElimina
  30. OHHHHHH! Jo farè un bund només pq m´en sobri un tall i poder fer aquesta recepta!
    PEtons

    ResponElimina
  31. Judith una manera genial de aprovecharlo, y la foto está genial....me encantan esos vasos, ¡son una monada!
    Un besazo

    ResponElimina
  32. Què ben utilitzat, clar que sí!! si el bundt ja està bo sol, amb els complements que poses, ha d'estar de mort!! Ara les calories no val contar-les, jiji!! :P Com tu dius, un dia és un dia!!

    Com diu un amic meu la presentació DELUXE!!

    Molts petonets guapaa!! :)

    ResponElimina
  33. Judith, qué receta más buena para aprovechar los resto de los bizcochos.
    A mi me suelen ir quedando porque en casa los devoran el primer día pero como se quede un trozo van pasando los días y nadie lo quiere, así que la próxima vez que me pase ya sé que hacer con ellos.
    Besos

    ResponElimina
  34. la cuina del aprovechamiento con un resultado fantastico me gusta
    miquel

    ResponElimina
  35. Excelent proposta, la combinació amb formatge és tot un acert, segur que estava boníssim. Prenc nota, per quan sobra una miqueta de Bundt, cosa rara, perque casi sempre s'acaba molt ràpid, però sempre va bé tenir recursos :P.
    Per cert, quia orquídea més maca, m'encanten, les trobo tan elegants.

    Petonets!!

    ResponElimina
  36. M'agrada aquesta recepta de reciclatge, molt bé s'ha d'aprofitar tot.

    Petonets

    ResponElimina
  37. Dels trossets que em sobre de pastissos quasi sempre en faig pop cakes. Aquesta idea és genial i no tan calòica, com dius. Me l'apunto per fer-la.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  38. A mi los postres de cuchara me fascinan...sencillos rápidos y deliciosos!!

    Un besiño linda, que disfrutes del casi fin de semana ;)

    ResponElimina
  39. estoy varios dias desconectadas y no veas todo lo que has presentado de rico y de bonito. Como nos tienes acostumbrados. Bss.

    ResponElimina
  40. Moltíssimes gràcies a tots pels vostres comentars! una recepta reciclada sempre et fa sentir orgullós, veritat? molts petonets a tots!!!!!

    ResponElimina
  41. Muy original y que preciosidad!! Me la apunto, es perfecta para cuando tengo invitados!

    Besos

    ResponElimina