>

divendres, 24 de desembre del 2010

Bon Nadal!

Com passa el temps, veritat? no fa res que estàvem a l'estiu i ara ja acabem un altre any. Diuen que si ens passa el temps ràpid és perquè les coses ens van bé. La veritat és que jo no em puc queixar pas! Tinc una família meravellosa, un munt d'amics, una feina que m'agrada i moltes coses més! (si segueixo enumerant no acabaré mai).

L'entrada d'avui no és una recepta, sinó una manera d'agrair-vos a seguidors i seguidores que cada dia feu possible que tingui més ganes de fer una nova recepta. Hi ha seguidors que sou amics de sempre; d'altres a poc a poc ens anem coneixent,  comentari amunt, comentari avall; cada dia anem descobrint coses noves, i no només culinàries, sinó que molts de vosaltres aneu escrivint petits fragments que fan possible que vagi sabent una miqueta més de cadascú. Gràcies també a la meva família per ser els principals conillets d'Índies! Com ja us he comentat en alguns post, les receptes que habitualment faig me les invento, pocs cops aconsegueixo seguir al peu de la lletra una recepta. De moment sembla que està donant bon resultat. A veure si segueixo amb la inspiració i puc seguir cuinant com fins ara. Tot i que estic a punt d'incorporar-me a la feina, espero no abandonar el bloc, que n'estic molt de contenta!

Només us volia desitjar un molt bon Nadal, i que el pugueu gaudir amb la companyia de totes les persones que estimeu. Us desitjo un bon Any Nou; que el 2011 sigui un xic millor que aquest, encara que personalment no tinc cap queixa, per mi el 2010 ha estat, sens dubte, un dels meus millors anys!

La foto d'avui, com podeu veure, és la millor recepta que he fet mai!!!! El meu preciós Boletet! Un nen amb un somriure encisador, que em fa llevar amb una nova il·lusió cada dia. Després de quasi 5 mesos plegats, un munt de biberons (que sóc incapaç de comptar) i unes quantes farinetes sense gluten, espero que ell també gaudeixi dels meus plats ben aviat!

Molts petonets a tots els que visiteu aquest petit món culinari, sense vosaltres "el món de juju" no tindria sentit.




23 comentaris:

  1. BON NADAL Judith!!!!
    i els millors desitjos pel 2011!!!
    I a seguir disfrutant d'aquesta família tan meravellosa!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Bon Nadal!
    Jo em quedo amb aquesta recepta!;)
    Molts petonets.

    ResponElimina
  3. Hola guapa. Espero que el año nuevo te traiga sólo cosas buenas para tí y toda tu familia. Seguro que ese muñeco disfrutará pronto de las recetas de su mamá, que es una gran cocinera. Yo por mi parte espero seguir compartiendo tus recetas y disfrutando de tus fotografías.
    Muchísimos besos y Feliz Navidad.

    ResponElimina
  4. Buon Natale a voi !!
    Non sono una brava cuoca ... , ma ho sempre piacere a leggere queste blog che parla di piacere di tavola ma anche di storie della vita e di amore :)) Baci bella !

    ResponElimina
  5. Certifico que els ingredients d'aquesta recepta són de qualitat suprema!

    ResponElimina
  6. Bon Nadal Judith!! que tant tu com la teva família tingueu unes bones festes.
    No tinguis cap dubte que aquesta és i sempre serà la millor recepta de la teva vida.
    Una forta abraçada i un petonet de torró per al teu petit.
    Elisabet

    ResponElimina
  7. Bon Nadal i que l'any vinent et porti molta salud i felicitat!!!

    Un petonet

    Fins gener

    ResponElimina
  8. Feliz Navidad! Gracias por visitar mi blog, estuve viendo el tuyo y si bien no entiendo mucho trato de adivinar lo que dices, y las fotos se ven muy ricas!! Te deseo un muy buen año 2011. Saludos!

    ResponElimina
  9. muchas felicidades, espero que el año que viene sea genial!
    besos

    ResponElimina
  10. Judith,
    Diuen que una foto val més que mil paraules. Doncs aquesta demostra que es així. Et desitjo el millor pel proper 2011 i que continuïs fent-nos gaudir del teus plats inventats! Petons,

    ResponElimina
  11. Judith.. des que et segueixo he de dir que aquest és el post més bonic que he llegit. Està escrit amb el cor, i se't nota que ets feliç.
    Enhorabona per la família, pel blog, i jo diria que te'm d'agraïr a tu el que ens aportes amb el teu blog.
    Bon Nadal!

    ResponElimina
  12. Bon Nadal bonica!
    Sens dubte aquesta és la millor recepta que podies publicar, quines fotos més precioses, quina passada de família... i quin super Boletet! La foto traspira amor per totes bandes! :)
    Felicitats!
    Un petó enorme!
    Sandra

    ResponElimina
  13. Hola Judith, deseàndote que ahora que has pasado una feliz navidad, pases tambièn un buen fin de año con esa maravillosa familia que tienes.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  14. Bones festes Judith! I que les gaudeixis amb la teva fantàstica família!! Un petó

    ResponElimina
  15. Quina foto mes maca.
    Es una pasada.
    Que macos el nens.
    Et desitjo un Feliç´Any Nou.
    Petons.
    Margot

    ResponElimina
  16. Que en el nuevo año se te cumplan todos los deseos y proyectos junto a tus seres queridos .
    Bicos mil wapa.

    ResponElimina
  17. hola titi guapa com estas? jo molt be, m'agraden molt les teves receptes adeu

    ResponElimina
  18. Quina foto tan bonica!!! Aviat tindràs el boletet remenant per la cuina. Feliç 2011!!!!

    ResponElimina
  19. Arribo una mica tard, he estat molt desconectada!! M'encanta la foto, esteu molt guapos tots tres! I realment aquesta deu ser la millor recepta que pot fer qualsevol parella!! :)
    Us desitjo mooolt bona entrada d'any 2011!! Sigueu molt feliços!!

    Molts petonets!! :)

    ResponElimina
  20. Acabo d´entrar per primer cop al teu bloc i m´agrada molt, et dono la raó que la millor de les receptes són els nostres fills...un petonet i feliç any nou!!!

    ResponElimina
  21. Judith, de ben segur aquesta és la millor recepta del teu any.
    Feliç 2011!

    ResponElimina
  22. Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!!! petonets

    ResponElimina