>

dimarts, 12 d’octubre del 2010

Pastís de formatge

Fa molts anys que buscava una recepta de pastís de formatge que s'assemblés al plat que normalment mengem als restaurants, però no tenia sort, fins que la Moni, la meva súper germana, em va recomanar un bloc: Cuina per a llaminers, el qual us recomano. El vaig estar xafardejant i vaig trobar una recepta, que per la foto, em va semblar que era el que buscava. Evidentment vaig fer una lliura interpretació dels ingredients, ja que no puc estar-m'hi mai! Però el resultat va ser genial! L'Yves, que és un fan d'aquest tipus de pastís, m'ha donat el seu vist i plau; i no és l'únic, ja que sempre que l'he fet ha tingut molt d'èxit, els convidats sempre m'acaben demanant la recepta, i suposo que serà per alguna cosa, no?

Com que avui és el dia del Pilar, i a casa sempre ha estat festa grossa -dues de les meves besàvies es deien Pilar, la meva iaia es diu Pilar i com no podia ser d'una altra manera la meva mare es deia Pilar!-; per celebrar-ho hem decidit menjar un bon tall de pastís de formatge amb una copa ben freda de cava! Felicitats guapes!!!! 


Ingredients:

2 paquets de formatge tipus philadelphia
1 paquet de mascarpone
3 ous
2 iogurts amb gust de llimona
80 g de farina
150 g de sucre
1 sobre de llevat Royal


Preparació:

En un bol posarem els ous i els batrem; a continuació afegirem la resta d'ingredients i ho barrejarem tot amb l'ajuda d'un minipimer -i ens assegurarem de que no quedi cap grumoll-. A continuació ho posarem en un motlle -preferiblement tancat per evitar fuites innecessàries, ja que la barreja és bastant liquida-, i ho posarem al forn, prèviament escalfat a 180º durant 45 minuts. Un cop ho traiem del forn, esperarem que reposi a temperatura ambient durant 15 minuts i ho posarem al frigorífic perquè acabi de quallar.




6 comentaris:

  1. jo vull un troç!!! jejeje...

    ResponElimina
  2. Hola Judith, no conocía tu blog. Gracias por visitarme y encantada de conocerte :)

    ResponElimina
  3. Moni: quan vulguis en porto un a Llàbiro
    Tania: a veure si fem un soparet aviat
    Más...: hace muy poquito que lo tengo... y tu blog me encanta!

    ResponElimina
  4. Confirmo: la foto està a l´alçada del sabor, boníssim! merci!

    ResponElimina
  5. jo sé d'un que el voldrà tastar...l'Abel és fan del pastís de formatge i del teu bolc!!! happy weekend!! ;)

    ResponElimina