>

dimecres, 23 de febrer del 2011

Pastís de formatge i maduixes

Fa uns dies us vaig presentar la recepta d’un pastís de plàtan que vaig fer per l’aniversari de l’Yves. Doncs avui us presento l’altre pastís. No és un secret que sentim una autèntica passió pel formatge i els pastissos que estan fets amb aquest ingredient, de fet ja us he presentat algunes receptes. Així que ho vaig tenir clar a l’hora de decidir-me. Vaig agafar la recepta base que algun cop ja us he presentat i vaig fer alguna petita modificació. Aquest cop per fer-lo una mica més especial el vaig coronar amb melmelada i maduixes, i la combinació -segons diuen- va ser realment bona.
 
Avui us confessaré una coseta. El dia que vaig fer aquest pastís també volia fer un brownie-cheescake, i de fet el vaig fer, de fora va quedar preciós, però el centre em va quedar desfet. Així que ja tinc un nou repte! Espero que ben aviat pugui presentar-vos aquesta recepta que tan de bo no se’m torni a resistir. Hauríeu d’haver vist la cara de pena que se’m va quedar.


Ingredients pastís de formatge:

2 paquets de formatge tipus Philadelphia
1 paquet de Quark
3 ous
2 iogurts de llimona
80 g de farina
150 g de sucre
1 sobre de llevat Royal
Melmelada de maduixa
Licor de maduixa
10 maduixes


Preparació:

En un bol posem els ous i els batem; a continuació afegim la farina, el sucre, els iogurts, els formatges i el llevat i ho barregem tot amb l'ajuda d'un minipimer -ens assegurem que no quedi cap grumoll-. Agafem el motllo, l'untem de mantega i afegim la base pel pastís de formatge. Ho posem al forn, prèviament escalfat a 180º, durant 45 minuts i ho deixem refredar a temperatura ambient. Per finalitzar posem el pastís a la nevera durant un parell d'hores.



42 comentaris:

  1. Preciosa i sobretot deliciosa !!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. ADORO CHEESECAKE E O TEU FICOU DIVINAL...ADOREI.
    BJS

    ResponElimina
  3. Bon dia cuca!!
    Et pots creure que fa dies que busco un pastís per dissabte que tinc un aniversari... i que gràcies a tu ja l'he trobat? Jo no sóc gens pastissera i mai sé què fer!! He d'aprendre de vosaltres, perquè aquest té una pinta brutal!! Ja t'explicaré!

    Petonets!
    Sandra

    ResponElimina
  4. Està clar que tens la ma trencada amb aquests pastissos! El formatge i les maduixes uns aliats perfectes, pel sabor però també pel color eh? Guarda'm una micona! Petonets

    ResponElimina
  5. Dios mio!! Tiene una pinta espectacular.Vaya receton!! besos Esther

    ResponElimina
  6. No tengas pena Judith, que todos hemos tirado algo a la basura.
    Ves?, luego para compensar te sale este pedazo de tarta de impresión ;)
    Besos guapa

    ResponElimina
  7. Espectacular tot, el pastís, la foto. La única pega que hi trobo es que no l'he tastat, quin disguts!
    Molts petonets!

    ResponElimina
  8. Esas pedazo de fresas están diciendo...¡cómeme!, se ve genial....
    Un besazo

    ResponElimina
  9. ohhh! que bo!!!! I quina presentació, te'l menjaries amb la vista. Ja el tinc a pendents, tot i que, el de mascarpone va deixar el llistó molt alt....

    ResponElimina
  10. Aquesta segur q m'agrada...jo faig una amb caramel...

    Un petó,

    ResponElimina
  11. Ja ho saps, també som fans dels pastissos de formatge, però coronat amb aquesta melmelada i maduixes ha de ser més que bo. T'ha quedat molt bé!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  12. Bé, haver de menjar aquest pastís en comptes del brownie-cheesecake no crec que fos un gran sacrifici. En tot cas, si ho fos, la propera vegada me'l deixeu a mi!!!

    ResponElimina
  13. Quin pastís més bo! Té una pinta magnífica. Ara que és temps de maduixes s'ha d'aprofitar al màxim, que només duren fins al juny (les bones).
    M'encanten les adaptacions de les receptes. Sempre sorprenen.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  14. mmm formatge y maduixes, una excelent combinació! Segur que estava boníssim. Saps com també podria quedar molt bo? amb fruites del bosc, jiji, és que no ho puc evitar m'encanten :P

    Petonets

    ResponElimina
  15. Carme: gràcies guapa
    Sâo: muito obrigada per la visita!
    Sandra: ja veuràs que quan comencis a fer pastissos no pararàs! jijijiji
    Eri: gràcies guapa! el próxim dia en faré un per tu!
    Esther: gracias guapa
    Pilar: gracias guapa! la próxima vez no se me resitirá!!! ;)
    Moni: això ho arreglem ràpid!
    María: gracias guapa
    Catieu: és bastant similar... no pateixis!
    Sonia: caramel? ha d'estar boníssim
    Gemma: gràcies guapa!
    Jordi: no. si sacrifici no va ser, però quin gran disgust vaig tenir!!! quasi em poso a plorar!!!!
    Nyanyels: ja estic esperant les súper oferets de caixes al mercat per fer una gran producció amb maduixes! jijiji
    Nee: mare meva! quina idea més bona m'has donat!

    Molts petonets a tots i gràcies pels comentaris.

    ResponElimina
  16. Ohhhh.... che splendida ricetta è meravigliosa
    brava ciao♥

    ResponElimina
  17. Fans del pastíss deformatge, normalment fem un amb crosta 8teniu la recepta penjada) però aquest sembla super esponjòs..... Brownies de formatge??? Aixó ho volm veure!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  18. Boníssima i amb molt bona presència!

    ResponElimina
  19. Yo no dudo que te quede espectacular el brownie con queso...ya verás, yo tengo mis "cocos" culinarios, los muffins...pufff son mi dolor de cabeza...a qué no has visto nunca unos en mi blog :p jejejeje pero sigo en el intento.

    Un besiño nenina, te ha quedado este pastel de queso como me gustan...ummmm, rico, rico!

    ResponElimina
  20. T'ha quedat preciós . Es veu molt flonjo, a mi també m'agrada el pastís de formatge

    ResponElimina
  21. Els pastissos de formatge son la meva perdició.

    En sòc adicte!
    A més els meus preferits son aquests que van fornejats...
    Delicious!

    ResponElimina
  22. te ha quedado espectacular, la foto lo dice todo!
    besos

    ResponElimina
  23. ¡qué rico, qué rico, qué rico! hasta los platos dulces te quedan tremendos, querida. :)

    ResponElimina
  24. Que foto!, que tarta tan divina!, y ahora a por tu reto.
    Que rica tu tarta!

    ResponElimina
  25. los pasteles de queso no fallan nunca estas todos buenos y esta tuya lo confirma,buena foto
    petons
    miquel

    ResponElimina
  26. Stefania: grazie mille bella!
    GG: ara miro la vostra recepta! a veure si em torno a animar...
    Judith: gràcies guapa
    Mayte: jijiji, supongo que al final nos saldrá! verdad?
    PC: gràcies guapa
    Núria: ets adicte??? sembles l'Yves.
    Antonia: muchas gracias guapa
    Sole: jijiji, eres la mejor!!!
    Chelo: ya os contaré... próximamente brownie-cheescake!
    Miquel: gràcies, aquest no porta poma, però està molt bo!

    Molts petonets a tots i gràcies pels vostres comentaris.

    ResponElimina
  27. Hola Judith, guapa tu

    m´emporto la teva recepta, es que m´encanten els pastissos de formatge i els provo tots..hummm

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  28. Ains, com m'agraden les maduixes!! O sigui, aquest pastís m'encanta!!! Uff...mentre estic llegint això vaig menjat un bon bol de cereals amb llet (són les meves postres d'avui)...uff, res a veure amb el teu super pastís i aixo que jo sóc addicta als cereals...I què has fet? 3 pastissos??!! Mare meva!! No em vull imaginar el mega pastís que prepararàs quan el Boletet faci un any!! Un petó, guapa!!

    ResponElimina
  29. Estic a temps per una talladeta? també sóc una forofa del pastís de formatge i així amb maduixes, guau!!!!
    Petonets!

    ResponElimina
  30. Quina passada Judith!! Jo en vull un tros! mare meva!, te una pinta excel·lent!!!

    ResponElimina
  31. A mi també m'agrada molt el pastís de formatge i combinat amb fruita el trobo deliciós!! Un super Naym Nyam per aquest pastís taaaan bo!!

    Espero la recepta del brownie cheesecake!! :)

    molts petonets guapa!!

    ResponElimina
  32. Me encanta la tarta de queso, hoy mismo he hecho una que espero publicar en unos días. Las fresas le van genial, tiene una pinta estupenda.
    Besos:)

    ResponElimina
  33. oHHHHH!!!
    Me encanta.
    Te ha quedado exquisito.
    Adoro los pasteles de queso y con fresas mas.
    El rojo es mi color favorito.
    ¿Te cuento una secreto?
    He hecho una vez una gelatina de fresas mitad sabor y mitad fresas naturales, en un molde de corona de silicona de Lekué y se me rompió toda.
    La semana pasada lo intenté de nuevo con un bizcocho de zanahoria-calabaza y se pego y rompió al sacarlo.
    Yo también lloré, snif, snif.
    Besos

    ResponElimina
  34. Una tarta maravillosa, me encanta con esa color tan vivo!

    ResponElimina
  35. Susanna: ja em diràs quan l'hagis tastat!!!
    Paula: en vaig fer 2, però com un va ser un desastre en vaig haver de fer un altre. Pel cumple del Boletet estinc pensant fer una taula de dolços!!!! ;)
    QL: oooooooo, doncs ja no queda ni un trosset!
    Elisabet: és súper fàcil! ja ho veuràs.
    Alba: pots estar segura que el tornaré a fer!
    HT: son tan rics... estaré a tenta a tu receta.
    Margot: si ja sé que ens passa a tots, però et quedes tan trista...

    Petonets a totes i gràcies pels vostres comentaris!

    ResponElimina
  36. Formatge i maduixes, una combinació que m'encanta! I ja ens ensenyaràs el brownie, el proper cop segur que de dins et quedarà al punt ;)

    ResponElimina
  37. Ostres, me'l menjaria ara per esmorzar...

    ResponElimina
  38. ohhh! Què bo que debia estar, m'agraden molt els pastissos de formatge!!

    ResponElimina
  39. Luce rico el patis. Tienes un arte para la comida y fotos. Bendiciones.

    Un saludo y feliz fin de semana :)

    ResponElimina
  40. Dios mioooo que pinta tiene tu cheesecake!! Las fresas encima me vuelven loca jaja

    Besos!

    ResponElimina
  41. Només de veure'l em ve gana. A nosaltres també ens encanten els pastissos de formatge, allà on en veiem en demanem o comprem. Et deixo un link a la meva recepta de pastis de formatge amb maduixes, aviam si t'animes i el proveu de fer:
    http://elquenomataengreixa.blogspot.com/2011/04/pastel-de-queso-y-fresa.html
    Espero veure't pel meu blog ;)
    Petons

    ResponElimina