>

dilluns, 14 de febrer del 2011

Copes de pinya i iogurt

Últimament, a molts des blocs dels que segueixo, trobo que esteu fent propostes de postres presentades en copes. Per això, estic totalment d’acord que una simple combinació de fruita i iogurt es pot convertir en unes bones postres si li sabem treure profit. Amb tantes propostes em van entrar ganes de fer-ne una; i a més a més, fer-ne unes de més lleugeres –que últimament sembla que al Bolet només mengem pastissos, i algú de vosaltres ja pateix per la nostre figura!-. El resultat és aquesta combinació de pinya i iogurt grec, que vaig fer per a un dels nostres soparets.

Avui és San Valentí, i molts de vosaltres ho celebreu, però a casa és un dia més, i no perquè no ens agradi celebrar aquestes coses, sinó perquè pensem que l’amor no només s’ha de celebrar un dia, sinó que cada dia és especial. Aleshores per què sorprendre’ns un dia en concret? A més, personalment m’agrada molt més la diada de Sant Jordi, potser perquè les roses vermelles són unes de les meves flors preferides.

Com haureu notat l’Yves i jo som unes persones molt detallistes i ens agrada gaudir de cada dia. No sabem el que el futur ens té preparat, així que millor aprofitar cada instant.

Amb aquesta recepta participo a l'HEMC #51, on el tema d’aquest mes és precisament el dia de San Valentí. 


Ingredients:

1 pinya natural
2 iogurts grecs
Mel de taronger
Menta fresca
Anís 


Preparació:

Agafem la pinya, la pelem i la tallem a daus petits. La posem en un bol amb un bon raig d'anís -o el licor que més ens vingui de gust- i 6 o 7 fulles de menta tallades a tiretes. Ho deixem macerar durant un mínim d'una hora a la nevera. Per servir, agafem les copes, intercalem la pinya macerada amb el iogurt grec, endolcit amb mel, i ho repetim un cop més. Per finalitzar la presentació podem posar unes fulles de menta.



29 comentaris:

  1. Pero qué rico tus postre!!!. Me encanta, además me lo puedo permitir porque no es demasiado calórico. Además soy mieldeazahar-adicta jajaj
    Besos

    ResponElimina
  2. oooh!! Judith, ole ole!! En un plis plas t'inventes una copa de postre fantàstica!!I sana!!
    Jo m'hagués limitat a posar la pinya i el iogurt, jijiji!! L'anís i la mel de taronger el converteixen en un postre deliciós i amb molta classe.

    mooolts petonets guapa!!!

    ResponElimina
  3. Estoy totalmente de acuerdo contigo Judith, los postres en copa y bien sencillitos son de lo mejor. Este te ha quedado genial y las fotos están chulísimas.
    Un besazo

    ResponElimina
  4. Aquests vasets senzills i bons ja fan que avui sigui un dia especial. Estic amb tu millor celebrar-ho cada dia. I m'encanta sant Jordi...

    ResponElimina
  5. Genial!!! Queda una combinació molt bona i bonica....
    A casa com vosaltres, ho celebrem per Sant Jordi. I les roses vermelles són especials, encara que jo també m'emporto llibre jejeje....

    ResponElimina
  6. La primera vez que probe un yogurt con piña, no me convencía, mi madre me lo dió a probar ....y con recelo tome una cucharadita, luego ya no pare...y este tuyo se ve tan delicioso y lindo que me pasaría igual, sin duda!

    Un besiño y linda semana :D

    ResponElimina
  7. que rica combinacion y que bonito te han quedado esos vasitos. Bss.

    ResponElimina
  8. Quina copa tan sencilla i tan bona a l'hora.
    un petonet

    ResponElimina
  9. Doncs sí, unes postres molt lleugeres! Ideal per acabar un bon soparet!

    ResponElimina
  10. M'encanta la teva proposta d'avui, t'ha quedat espectacular, a més, la pinya és una de les meves fruites preferides.
    Sant Valentí...no puc amb aquesta celebració, la trobo tan sumament cursi, jaja. Jo penso com t'ho que els detalls es poden tenir cada dia, no cal una data concreta.
    No obstant, el meu és un cas curiós, ell ho celebra, i jo no xD. Diferències culturals suposo, aquí tenim al Sant Jordi i allà el Sant Valentí xD.

    Molts Petonets!!

    ResponElimina
  11. Divino wapa un postre facilito y rico rico ,me encanta como lo has presentado ,la verdad es que muxos postres lucen mas en copas o vasos.
    Bicos mil.

    ResponElimina
  12. Me encantan estos postres, y como bien dices es que presentado así es un gustazo, hasta mi sobrinillo que no hay forma de que tome fruta así le parece una golosina y se come las copas sin sentir.
    Me encanta la piña con el yogurt!
    Un beso

    ResponElimina
  13. La cuina en gots o gotets la trobo molt elegant i aquestes postres teves, a més de boniques, han de ser ben saboroses!.

    ResponElimina
  14. Un postre buenísimo, con todas las calorias que nos metemos con eso de probar cosas nuevas viene perfecto.
    Besos

    ResponElimina
  15. Un postre sencillo, pero a la vez espectacular.
    Bessos

    ResponElimina
  16. Ole!! Això es diu fer un postre senzill, sa i amb "glamour"...Qui li havia de dir a la pinya i al iogurt grec que formarien part d'un dels postres més "xic" de la blocosfera!! Un petó, guapaaaa!! Paula

    ResponElimina
  17. Unes postres ben bones per acabar un bon sopar!
    Nosaltres també som de Sant Jordi!
    Molts petonets.

    ResponElimina
  18. Hola Judith, guapa!
    Mmm! Quina delícia! Prenc nota! ;)
    Petons i feliç setmana,
    Marina

    ResponElimina
  19. Ole Judith, Quin postre tant xulo t'has marcat!!! M'encanta!
    A casa també som més de Sant Jordi....les Roses vermelles són una de les coses més belles que hi ha al món! ;) petonets bonica!

    ResponElimina
  20. Avui vaig mooooolt tard... he començat la uni, snif!!
    Els postres amb copa, i més de iogurt amb fruita m'encanten! Saps què hi dóna un toc genial i divertit? Uns quants peta-zetas per sobre! :P

    Ah, i visca Sant Jordi!!!

    Petonets preciosa!!
    Sandra

    Tic-tac, tic-tac... a poques hores pel 15!! :D

    ResponElimina
  21. ¡Precioso, delicioso y muy ligero!. Me ha encantado.

    ResponElimina
  22. Pilar: contigo siempre la acierto!!! jijiji
    Alba: saps que el meu iaio quan li agradava alguna cosa sempre deia ole ole???? ;)
    Maria: gracias guapa!
    Alba: a tu t'encanta el Jordi! jijijijiji
    Catieu; jo depen de l'any em toca un llibre, un cd, un poema... ;)
    Mayte: a veces las primeras impresiones no son buenas! ;)
    Luisa: gracias guapa!
    Sandra: no pateixis reina! jo també he publicat més tard! jijiji. Ja no queda res!!! quines ganes de veure totes les pizzes!!!
    Iratxe: gracias guapa

    Molts petonets i moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!!!
    Marina: gràcies guapa! bona setmana!!!!

    Moni: aquest any per Sant Jordi alguna coseta especial, no?

    Nica: muchas gracias guapa!
    Paula: ja t'ho he dit molts cops, però ets la bombaaaaaaaa! m'encantes

    Ana: tenemos que ir haciendo pausas, no? jijiji

    Glòria: són mlt bones! ja em diras si t'animes

    Chelo: es curioso como a los peques con una buena presentación conseguimos que coman aquello que no els gusta!

    Neus: moltes gràààààààààcies!
    Yves: ;)
    Nee: ara entenc moltes coses... ;)
    Nenalinda: un postre fácil y resultón!
    Ingrid: gràcies maca!!! ja queda poquet per Sant Jordi!!! i aquest any és festiu!

    ResponElimina
  23. De unos ingredientes sencillos lo elevas a su majestad la copa y se transforman en un postre de elite
    me gustan mucho las postres en copa encuentro que ganas en elegancia y visten mas los ingredientes
    peto
    miquel

    ResponElimina
  24. Hola Judith!
    Acabo de sopar un iogur grec amb maduixes i gerds ì ho faig sovint.
    Doncs que t'he de dir... que m'encanten aquestes postres en gotet! Petonets

    ResponElimina
  25. Un postre genial, i com tu dius, en forma de copa queda preciós!

    ResponElimina
  26. Yo nunca he festejado Sant Jordi y a pesar de mi verguenza tengo que admitir que no sè siquiera quien es :/ Y nuestra manera de "festejar" San Valentìn es el decirnos por la mañana: Feliz San Valentìn!. De salir y eso, nada que aqui los precios se triplican en los restaurantes, de hacer cena en casa tampoco porque a Max le toca siempre trabajar, asì que nos toca conformarnos con poco :D

    ResponElimina
  27. Que bo i fàcil! M'agrada molt, Judith!, i la presentació molt maca. No hi penso mai a fer postres d'aquest tipus i mira que en són de bones.
    Doncs si, s'ha de viure el moment, i gaudir el màxim del dia a dia, encara que l'experiència m'ha ensenyat que mai s'ha de perdre de vista l'horitzó.
    Una forta abraçada família!

    ResponElimina
  28. Aquests tipus de postre s'agraeixen, bo, fàcil i boníssim.
    La presentació t'ha quedat super maca.
    Petonets!

    ResponElimina
  29. Un postre sencillo y delicioso!!!! ahora si la tengo...ya va directa al resumen...un saludete del gato y de hemc que ahora te sigue

    ResponElimina