>

dilluns, 5 de setembre del 2011

Nachos amb salsa picant

Sembla que a poc a poc anem tornant a la normalitat. Tots els integrants del Bolet ja anem a l'escola i treballem, els partits de futbol han tornat -de moment només en format "pretemporada"-, els menús intentem que siguin una mica més lleugers, tornem a llevar-nos aviat, i un munt de coses que vosaltres mateixos esteu experimentant, oi? Però el que no hem fet es perdre les ganes de fer els nostres aperitius. No hi ha res millor, després d'una jornada laboral i haver gaudit d'una bona estona del nostre petit príncep, que fer una pausa i dedicar-nos una estona per a nosaltres. Per a xerrar del dia, del temps, o simplement de la mosca que en aquell moment està passant pel nostre davant -i que es fa tan pesada-. Per això, avui, us proposo una recepta molt senzilla ideal per fer un aperitiu en bona companyia. Espero que us agradi i us ajudi a començar la setmana amb energia! Així dóna gust, veritat!?


Ingredients:

2 tomàquets de branca
1/2 pebrot verd
1/2 pebrot vermell
1/2 ceba
1 gra d'all
Oli d'oliva
Tabasco
Pebre
Sal
Nachos


Preparació:

Agafem els tomàquets, la ceba, els pebrots i ho tallem a trossets petits. Posem en un vas una mica d'oli, un polsim de sal i de pebre, l'all tallat a trossets petits i un rajolí de tabasco -dependrà de com ho vulguem de picant-, ho mesclem i amanim la barreja anterior. Amb l'ajuda del minipimer ho triturem una mica, però sense que ens quedi un puré massa fi. És aconsellable que quedin trossets sencers i, si és necessari, ho rectifiquem de sal, pebre i oli. Ho posem durant 1/2 hora a la nevera i ho servim juntament amb uns nachos.



45 comentaris:

  1. No em parlis de llevarme aviat... que això de les 5:20 cada día encara em trastoca!! XD
    Que bona aquesta salsa, me la deixo guardada que m'ha agradat molt!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Gràcies pels ànims que em dona la recepta. Jo començo demà a treballar i ja porto dos dies que només dic que m´hauran de posar piles Duracell de gamma extra...
    Guardem una nachos per demà,ok?

    ResponElimina
  3. Gracias por la receta, porque tengo algunos pidiendola a gritos.

    Besos y buena semana.

    ResponElimina
  4. Hello!!!!!!! Que tal maca?? Ja veig que heu tornatrás a la rutina pero com jo dic amb un somriure i un caprici diari molt millor.
    M'he de posar al Dia de les teves receptes peró sobretot vui que facis un petó gegant al petitet pel seu primer anyet, encara que sigui amb molt retard.
    Ens agraden molt els nachos i aquesta salseta em de tastar-la.
    Petonets maca,

    Esther
    Un petonàs maca,
    Esther

    ResponElimina
  5. Jo m'apunto a una sessió de nachos per parlar de la mosca que passa per la paret... i moltes altres coses interessants que segur que ens sortirien! jajajaja Que no se'ns acabarà la corda! :P

    Què bonica la foto! :)

    Petonets carinyet!
    Sandra

    ResponElimina
  6. Nosaltres, a casa, també en tenim un en plena pretemporada futbolera.
    Pero els aperitius de diumenge no es poden perdonar...
    Petonets.

    ResponElimina
  7. Ara torne de vacances i em trobe amb aquesta refrescant recepta teua.
    Sabies que m'encantes els nachos???

    Encantat de veure't de nou.

    ResponElimina
  8. Con los calores que por aquí aún azotan, cae muy bien esta salsita como tu dices, en buena compañía! Dónde te tengo que dar la dirección para mi botecito?
    Feliz semana mi niña!

    ResponElimina
  9. un delicioso aperitivo a cualquier hora y lugar y compartirlo mejor
    petons
    miquel

    ResponElimina
  10. Ummmmmmmmm, boníssim i picant!
    Això de tornar a començar costa, eh.
    Molts petonets.

    ResponElimina
  11. Jo juraria q no he menjat mai nachos...serà possible? els poso a la llista de la compra i ho tasto aviat!

    ResponElimina
  12. Vuelvo luego que estoy con el movil que no me traduce y hoy si que no te entiendo nada!!!
    Bss

    ResponElimina
  13. Nena la rutina es molt dolenta...jajajaj d'aquia a res ja superat o no??? ja veurem

    M'agrada la teva salseta per acompanyar nachos.

    Petonets

    ResponElimina
  14. Que bien me viene tu receta! Además me has dado la idea de hacer tu salsa y comprarme unos nachos en cuanto vuelve a Málaga jaja

    Besos!!

    ResponElimina
  15. Pues como bien dices la compañía es fundamental, así que ¿a qué hora dices que quedamos para tomar ese rico aperitivo?
    Besos guapa

    ResponElimina
  16. El colorcito de la salsa permite adivinar un exquisito sabor, pero yo voy a declinar, mi estómago no lo admite.

    un besazo, guapi

    ResponElimina
  17. Judith!! vaya foto. Solo me ha faltado abrir la boca para comer ese bocado tan apetecible. Muchas gracias por tu visita. Petons

    ResponElimina
  18. NUNCA COMI NACHOS, MAS ADOREI O ASPECTO E ADORO PICANTE.
    LOGO ESTAVA PRONTA PARA PROVAR...
    BOA SEMANA
    BJS

    ResponElimina
  19. Dios mío! Me voy pitandooooooooooooooo! Volveré cuando pueda tomarlos con una cervecita fría, calculo que en el 2021... Besos

    ResponElimina
  20. Si mi Juju!!, porfin llega la normalidad a la vida!!!!!...a mi me falta una semana pero ya veo la luz!!! :)
    me encantan los nachos y esa foto que nos presentas es hermosisima amiguita!
    Feliz semana!!! y besitos!

    ResponElimina
  21. Quin aperitiu mes bo! jo tinc ganes ja de la normalitat, de la rutina i el nene a l'escola...pero encara disfrute de les meues vacances jejejej. Un beset precioseta!

    ResponElimina
  22. M'agradem molt les salses a l'estil mexicà per poder "dipejar", aquesta té molt bona pinta i amb el toc picant...perfecte!!

    Petons

    ResponElimina
  23. perfecto!!! queda apuntado para el viernes! que antojo!

    ResponElimina
  24. esto me encanta! adoro la comida tex mex. adoro los nachos con guacamole o con salsita o pico de gallo o lo que sea. adoro la foto también, que me invita a abrir la boca esperando que llegue ese glorioso bocado :)

    ResponElimina
  25. Tengo un amigo que cuando se los haga se va a quedar "pasmao". que rico!!!. Un beso

    ResponElimina
  26. que rica salsa, y la verdad que cuesta hacerse a la rutina. Bss.

    ResponElimina
  27. Els nachos m'agraden sols i amb qualsevol salsa!! es un aperitiu fantàtic! i si la salsa té un toc picant molt millor!! jo normalment li poso cayena en pols. Encara mai he provat el tabasco...aviat l'adquiriré! me n'has fet venir ganes!! petons

    ResponElimina
  28. Ualaaaaaa!! Quin aperitiu!!! Jo m'apunto a la reunió per parlar de mosques, formiguetes i altres bestioletes semblants.
    Molt xula la foto. Però això ja no és novetat!!
    Petons!

    ResponElimina
  29. Alaaaaaaaaaaaaa que bueno.

    Quieres que yo ponga unas cervecitas bien frescas.

    ResponElimina
  30. Judith,quins nachos més autentics i la salseta m'encanta¡¡¡
    Un petonet ben gros guapísima.

    ResponElimina
  31. Hola!!!!!!!, pero que foto!!!!!, venga que tengo la boca abierta dámelo!, que buena idea, mira que ponemos recetas pues esta es la primera vez que la veo, genial!
    Un besazo guapa!

    ResponElimina
  32. Judith! Quines paraules tan savies!!!! Si es que amb aquestes entrades, amb aquestes fotos i aquestes receptes: em tens el cor robat!!!! ;-)
    Un petonas
    Sònia

    ResponElimina
  33. oh què bo! s'assembla moltíssim a la salseta que faig pels musclos al vapor, però sense picant. Surt molt bona y refrescant, ho provaré amb el tabasco que a casa també ens agrada el toc que dona. Quina foto més suggerent!!!! boníssim!

    Mil petons, guapa.

    ResponElimina
  34. Me encantan los nachos, yo tengo una receta por ahí de nachos que tengo que publicar porque me pirran!!!!!!!besitos guapa.

    ResponElimina
  35. Fantàstic per a refer-se de tot un dia de treball, tornar a casa i relaxar-se mentre gaudeixes d'aquest aperitiu ha de ser sensacional!

    ResponElimina
  36. Oh!! aquest aperitiu ha d'agradar a la força. Jo sóc molt de nachos amb guacamole o amb formatge però una versió una mica me´s lleugera no m'anirà malament, jeje!! Té molt bona pinta i amb aquesta foto venen ganes de mossegar la pantalla!!

    Molts petonets guapaaaaaa!!!!

    ResponElimina
  37. Si llegas a acercar la mano un poco más, te doy un "bocaíto" en el dedo.
    Un aspecto tremendamente apetecible.
    Besitos.

    ResponElimina
  38. Ostres, així en cru no ho he provat mai, quan he llegit els ingredients em pensava que seria una salsa cuita! Així fresqueta ha d´estar molt bona!
    Petons

    ResponElimina
  39. Judith!! que bo no? aquest estiu m'he aficionat a fer guacamole, amb la recepta de la Roser de trifàsic de baileys i ens ha agradat molt. Provarem també aquesta salsa picant, a la meva germana els nachos li encanten!! petonets :)

    ResponElimina
  40. No m'agrada, no... m'encanta! I és que m'encanta el picant, i així fresquet més encara!
    A viam si se m'encomana una mica d'aquesta energia vostra!
    petonets

    ResponElimina
  41. Deliciosos...sencillos, rápidos :D

    Besotes, nenina.

    ResponElimina
  42. Esta salsa en mi casa va a encantar!!

    Un besote guapa!

    ResponElimina
  43. Molt bona foto! Sobretot per la mà que aguanta el Nacho...
    Aquí va la meva pregunta, per què es diuen Nachos?

    ResponElimina
  44. Anniki: ostres! Que aviat!!!!
    Cristina: cóm ha anat la primera setmana??? Molt pesada?
    Rosaleda: ya me contaràs
    Esther: benvinguda! Ja li he fet un parell de petonets ben grossos! Gràcies bonica
    Sandra: jajajaja, crec que no ens faltaran temes! Som unes cotorres
    Gemma: ni dissabte! I si fos per l’Yves cada vespre
    Xavier: benvingut! No ho sabia, però són un vivi
    Rosilet: te mando un poco! Jijiji
    Miquel: sí, amb alguna cosa ben fresqueta
    Moni: doncs sí, però avui en dia és una sort poder tornar
    Sònia: no? No pot ser!
    Esther: aiaiaiaiaiaiaiai. Cualquier cosa me dices!
    Neus: sí, ja ni m’enrecordo! Jajajaja
    Pilar: sbes que eres bienvenida siempre!
    Isabel: elimina el tabasco y listo!
    AQHMC: gracias a ti
    Sâo: no???? No pode ser
    Salomé: jajaja, pero si esta salsa es light!
    Juana: gracias cariño
    Lola: ja queda poquet!
    Roser: sobretot picants!!!
    Antonia: antojo?????
    Sole: ves, con el guacamole no puedo... 8(
    Anna: ya me dirás si le ha gustado!
    Luisa: un poco
    Roser: canyella? Apuntat!!! Ja et diré que tal
    Paula: apuntadíssima, ja ho saps!!! ;)
    Trini: bienvenida! Aceptadas las cervezas, pero la mía con limón! Jijiji
    Agüe: ,)
    Chelo: jajaja, vigila no muerdas a Yves!
    Sònia: gràcies bonica, ja saps que m’encanten les teves visites
    Maduixa: sí, també l’he fet pels musclos!!! ;) però sense tabasco
    Tere: y con quesos fundidos??? ummmmmmmmmmmmm
    Gemma: sí, és una bona teràpia per relaxar-nos!
    Alba: aix, amb el guacamole no puc!
    Fran: pues esta la puedes hacer tan picante como te guste! Dependerá de la cantidad de tabasco que pongas
    ZG: jajajajajaja, no se yo si a Yves le gustaria
    Anna: també ho pots fregir tot, però en cru queda molt fresquet!
    Bet:ja em diràs si t'agrada aquesta
    Albota:doncs sí! us volem ja de tornada!!!
    Mayte: y picantes!!!
    Zaida: ya me contarás
    Yves: vigila que més d'un et vol mossegar el dit!

    Molts petonets i gràcies pels vostres comentaris

    ResponElimina