>

dijous, 22 de setembre del 2011

Magdalenes

Sembla que tothom està feliç perquè s'acaba l'estiu i comença la tardor, però jo us haig de confessar que sóc més de calor que no pas de fred. Estaria hores i hores estirada en una gandula prenent el sol, però no patiu que porto protecció solar alta! Aquest any ha estat un estiu ben estrany. Fins fa molt poquet no hem tingut unes temperatures dignes d'aquesta estació, però pels comentaris que sento al carrer, i sobretot els que esteu deixant als blocs, veig que tothom està encantat amb l'arribada del fred.

Per a mi la tardor és sinònim de pluja, fred, foscor i, perquè no dir-ho, tristesa… Tot i ser una persona riallera i que intento trobar el cantó positiu a tot, no puc evitar estar una mica més trista quan veig que els arbres comencen a perdre les seves fulles -igual que li passa al meu cabell-. Els dies són més curts, i la gent canvia els colors vius de les seves vestimentes per colors foscos. Per això m'encanta la primavera i l'estiu, on els colors vius i alegres inunden qualsevol racó de la ciutat.

Aprofitant que a partir d'ara ja no vindrà tant de gust estar al carrer prenent una caipirinha, us deixo la recepta d'unes magdalenes que són ideals per fer un berenar amb bona companyia. A casa el Boletet les ha tastat i no us podeu imaginar com li han agradat! Ara ja ha començat a menjar trossets, i les galetes i les magdalenes li encanten! per això com a mínim que siguin casolanes, no? També és una bona recepta per fer amb nens, i així fer-los sentir una miqueta més grans i importants. Us animeu? 


Ingredients:

1 iogurt natural
375 g de farina
250 g de sucre
50 ml d'oli d'oliva
1 sobre de llevat Royal
50 ml de llet
Essència de vainilla
3 ous
50 g de crocant d'ametlla 


Preparació:

Escalfem el forn prèviament a 180º. Posem els ous, la farina, el sucre, el iogurt, el llevat i l'oli en un bol i ho barregem fins que ens quedi una massa homogènia. Seguidament afegim la llet, juntament amb l'essència de vainilla, i ho remenem. Ho deixem reposar uns minuts i ho posem en motllos individuals. Els omplim deixant un marge d'un cm i afegim un polsim de sucre, per obtenir una crosta cruixent, i un grapat de crocant d'ametlla. Quan els tenim preparats els posem al forn durant 25 minuts. 



82 comentaris:

  1. Se ven deliciosas con el crujiente de almendra. Las fotos preciosas!!!. Besos

    ResponElimina
  2. És que el Boletet té molt bon gust!! És el que té ser un mini-rul·lero ;)
    T'han quedat genials aquestes magdalenes, dius que demà no prenem caipi i ens tanquem a prendre cosetes dolces, no? jijiji
    A mi m'agrada la tardor, però reconec que aquest estiu l'hem pogut gaudir poc quan tocava i ho he trobat a faltar... sort que ens queda Cadaqués! ;)

    Petonets guapetons!
    Sandra

    ResponElimina
  3. A mi tampoc m' agrada el fred. Quan la gent es queixa de la calor, els hi dic: ja vindrà el fred, ja... També em passa com a tu. A l'estiu sóc una altra. M'agrada tot. Tinc una col•lecció de vestits, a veure quin més mono, i em resulta molt fàcil refrescar-me: dutxa, llimonada i abanico...
    L'hivern és tant llarg...
    Visc a Lleida i vaig nèixer al Mediterrani, s'entén, no?

    ResponElimina
  4. l'estiu m'agrada durant una temporada curta, prefereixo el mig temps com la tardor i la primavera!ara si que tinc ganes que baixin les temperatures per dormir tapadeta i calentona! aquestes magdalenes, però, les menjaria cada dia de l'any.
    Pel que fa tema formatges, el colesterol se'm va disparar (i el pes) i fins que no vaig deixar-ne de comprar no m'ha tornat a la normalitat...era preocupant! jaja petons guapa

    ResponElimina
  5. Ets de les meves!!! No m'agrada gens el fred. Potser serà perquè el pateixo, de seguida en tinc. Però, com tu diu, s'ha de mirar el costat bo de tot. I el meu és que, amb el fred m'agrada quedar-me a casa, poder tancar-me a la cuina i encendre el forn per preparar cosetes dolces i bons menjars, que no ens enganyem, a l'estiu no ve tan de gust jejeje....
    I tu ja has comen¢at amb aquestes magdalenes que es veuen dlicioses!!! No m'extranya que el Boletet les trobi bones, està acostumat a menjar del bo....
    Petonets guapa.

    ResponElimina
  6. Pues yo no tomo el sol jamás, no me gusta, así que estoy blanca como una pared tanto en invierno como el verano. Yo ya me estoy frotando las manos con la llegada del otoño, ¡me encanta!
    ¿no querrás compartir una madalena conmigo para el desayuno? tienen una pinta bárbara, no me extraña que en casa gustaran.
    Besos

    ResponElimina
  7. Ostres Judith !!
    A casa ahir varem tenir la necessitat d'enfornar magdalenes. Ve tant de gust prendre un cafetó a mitja tarda amb alguna coseta dolceta i les magdales trionfen sempre. Em queda la recepta pendent de publicar, les següents, probo les teves.
    El crocant d'ametlles m'ha conquistat.
    Petonets
    MAR de El que no mata engreixa

    ResponElimina
  8. Tenen molt bona fila aquestes magdelenes! No hi ha res millor que donar-li a un nen brioxeria cassolana, d'aquesta manera reben la millor educació culinària.
    Judith no pot ser que no t'agradi la tardor, cada estació té el seu encant especial! pensa en entrar a casa i ensumar la olor del forn acabat d'engegar, aquella manteta al damunt del sofà.... aixs.... cosetes, petites cosetes ;) jeje. Petons!

    ResponElimina
  9. Ostres que bé... que bones per esmorzar, m'està entrant una gana!! les magdalenes casolanes m'encanten!

    muakis

    ResponElimina
  10. Bon dia guapa!!
    Acabo d'arribar fa poc de fer gimnàsia i necessito urgent alguna coseta per menjar; per exemple, una o dues magdalenes!!! Com no li han d'agradar al Boletet les cosetes tan bones que li fa la seva mare??
    També m'agrada més l'estiu si tenc vacances; però ara per ara pel que he de fer millor el fred!!
    Jo també vaig com els arbres amb els cabells!! Sniff...snifff.
    Vaig a començar!
    PD: Sandra, no siguis cruellllll!!

    ResponElimina
  11. Segur que trobes maneres de disfrutar de l'encant de la tardor! amb aquests berenars i el Boletet, encara més!_

    ResponElimina
  12. Dons a mi m'agrada mes el fred que la calor.
    Ahir vaig fer jo, madalenes. A veure si penjo la recepta.
    El problema es que s'acostumen a les casolanes i no en volen d'altres!!
    Petonets.

    ResponElimina
  13. Per cert, et vaig enviar un correu i no se si l'has rebut. Si no es així, fes-mo saber, per favor.
    Gracies.

    ResponElimina
  14. Veus i jo ara que tot cau, tot s'amaga jo començo a reviure, sóc de les que necessito sentir l'aire fresc, sóc l'au nocturna que s'orienta en la foscor, m'agrada passejar pel bosc i veure com camvien els colors verds cremats, per el taronjes i marrons... vaja que durant els 6 próxims mesos sóc la més feliç... i quasi agraexio ja que la gent es tapi...jajaja per que hi ha cada un que dona por veure´l , adeés molts es permeten el luxe de per que es estiu anar despullats pel carrer. uggg

    Buenos falta poc per a mi, mentre arriba definitavemnt aniré gaudint d'aquestes magdalenes d'avui, que tenen un copete, que es per treure's el barret.

    Petons maca

    ResponElimina
  15. Judith! quines magdalenes més bones, que guai que el Boletet ja pugui anar tastant coses noves! Reconec que la calor no m'agrada gaire, però tampoc em fa res passar-me el dia prenent el sol si tinc una bona piscina al costat, o la platja... El fred també té coses molt boniques, passejar pel centre i entrar a algun lloc a menjar xocolata desfeta amb melindros, estar a casa fent unes super magdalenes, i més endavant veure les llumetes dels carrers i tot això... ;) petonets guapa!

    ResponElimina
  16. Qué foto tan bonita... son super apetitosas con esas almendras.
    Tengo que hacerlas que aquí sólo quieren desayunar magdalenas ;)

    ResponElimina
  17. Yo soy muy estacional, así que de cada una veo la parte positiva y en el caso del otoño e invierno la sensación del recogimiento en casa, la lectura, una taza de te caliente a media tarde, encender el horno y hornear algo que no habíamos planeado, me rechifla.

    Lo que menos soporto? no me gusta que oscurezca tan pronto, se me acortan los días y eso me horroriza, pero... es lo que hay..

    Por cierto, Judith (en realidad yo he venido a hablar de tus madalenas.. ;))) te han quedado fantásticas con ese crujiente arriba que a mi tanto me gusta.

    un besazo, hermosa

    ResponElimina
  18. Hola guapa,
    Ja tornem a ser aquí, i em trobo amb aquesta delícia! Ja saps que la meva debilitat són els magdalenes! Ja n'he anotat la recepta i segur que la faig ben aviat.
    A mi m'agrada molt el fred però porto uns estius que els acabo amb molt bones sensacions i em fa molta pena que s'acabi, perquè l'hivern és molt llarg.
    Una forta abraçada i et segueixo.

    ResponElimina
  19. Yo también soy más de calorcillo, pero la verdad es que viviendo en el sur, se agradece la bajada de las temperaturas. No veas lo fresquita que estuve en Asturias....¡estaba en la gloria!, llevo aquí 20 días y ya estaba cocida del todo. Me encanta el detalle del crocanti, si que he puesto azúcar muchas veces pero las almendritas no, seguro que están deliciosas.
    Un besazo

    ResponElimina
  20. Jo penso com tu, la tardo em deprimeix...tothom que me envolta m'intenta convèncer de que la tardor es molt romàntica i que té uns colors molt macos, però no, em nego, la tardor per mi es decadència, i trsitesa... bé, deixant la tardor a banda, les magdalenes son fantàstiques, així que haurenm de fer-les per endolçar-nos la trador no et sembla? ;-)

    Petons bonica!

    ResponElimina
  21. Te pareces a mi!!! jajaja, Me encanta el sol y me pasaria horas horas y horas en la playita con un buen libro, porque tengo que decirte que no toco mucho el agua, soy de secano, y encima este año que las temperaturas han sido tan suaves no me ha hecho falta bañarme casi.

    Bueno y a lo que ibamos, las magdalenas tienen una pinta, ummmm, ummmmm, para chuparse los dedos. POr cierto yo tambien tengo esas capsulitas, lo malo es que en Valencia no hay Ikea y ya no me quedan casi, una pena

    Un besete

    ResponElimina
  22. No te pongas triste que me da penita, ahora enseguida voy y preparamos unas magdalenas juntas ;)
    Besitos

    ResponElimina
  23. Me paso en un rato a catar estas delicias con un cafetín, hace?
    Besos

    ResponElimina
  24. Si es que al meu nen li agrada toooooooooooot!
    A mi si que m'agrada la tardor i els dies de pluja, què diferents!
    En queden? Com que ara tindràs més visites del petit terrorista,ja,ja,ja.
    Molts petonets.

    ResponElimina
  25. ooohhhh...aquest crocant per sobre es veu bonissim...les faré

    ResponElimina
  26. Doncs jo sóc filla de tardor i m'encanta aquesta estació! Els tons càlids, el comfort d'encendre el forn, embolicar-se amb una manta... En fi, hi ha gustos per tot. ;)
    Les magdalenes fetes a casa són el millor esmorzar o berenar i si a sobre, els menuts hi col·laboren, encara millor! :)
    Petons!

    ResponElimina
  27. Judith; Jo la tardor, és una estació que la trobo molt agradable, anem cap a l'hivern, però agafar el balancí i poguer seure -sense protecció solar- i llegir aquell llibre que t'agrada acompanyat d'un té/café i amb aquestes magdalenes que al final tenen un cruixent de ametlla, no té també el seu encant bonic la tardor...?
    Que vagi de gust Juju¡¡ :-D ;-D

    ResponElimina
  28. Molt bona proposta.M'encanten les magdalenes. Ara el boletet les menja i d'aquí res colaborará en la seva elaboració. Ains nena a mi la entrada de la tardor també em fa sentir més nostàlgica. Només li veig de positiu que es pot cuinar al forn sense morir en l'intent.Petonets!!

    ResponElimina
  29. Guapiiiii!!! jo ja tinc ganes de tenir una mica de fresca!!! això dura massa!!! i per cuinar millor temperatures més baixes ja ja!!!Unes madalenes precioses, els moltlles em sonen...ja ja. Saps ja ho llegirás.....snif snif...per tocar el que no había de tocas...he esborrat les fotos de la recepta on surten els botifarrons de trufa, ja saps quina no? Ohhhhh, grrrrr, avuí faré un altre recepta...Aummmmmmm!!!!

    ResponElimina
  30. Què bo aquest crocant per sobre...mmm!! canviem galetes per magdalenes??jjjj!!

    A mi em sembla qu eel que més m'agrada és el canvi d'estació perquè a totes hi ha alguna cosa a la vista per celebrar, quan s'acaba la celebració ja tinc ganes de canviar però, jeje!

    Molts petonets a tots!!

    ResponElimina
  31. Coincidimos en las magdalenas! Aunque no en las temperaturas. Cuando llega el fresco , yo revivo, es como si todo se acomodara, se organizara mejor. No aguanto el calor , me hace sentir incomoda, salvo que viviera en la playa y a orillas de la brisa del mar!
    Cariños

    ResponElimina
  32. Que bones, Judith! Si no les faig en magdalenes, les faré en forma de cake, que és més ràpid, però m'ha agradat molt la recepta, amb eixe toc cruixent. A mi també em fa "morrinya" que s'acabe l'estiu, sobretot quan hem de deixar el lloc de vacances, però quan tornem a València ja comence a carregar-me de noves propostes per a la temporada que em carreguen les piles i em fan molta il·lusió. Besets.

    ResponElimina
  33. Quines magdalenes mes xules i les capsuletes m'encanten els i donen un aire de sofisticació. I si vols que et digui la veritat tot i que per mi la millor estació de l'any a lo que la feina és refereix és l'estiu, jo prefereixo el fred!
    (Treballo en un centre d'estètica)

    Petons

    ResponElimina
  34. mmm t'han quedat molt maques, tenen una pinta espectacular! Aquestes càpsules de paper em sonen molt, jeje, són una de les meves compres imprescindibles cada cop que vaig a l'Ikea :P.
    No t'agrada la tardor? jooo, però si és una època molt maca, bé, tot és qüestió de gustos, esclar, jeje.

    Petonets!!!

    ResponElimina
  35. Ei, quina recepta tan xula, ja la provaré!! :D (i sana, amb l'oli d'oliva!)
    El truco és portar una bufanda, uns guants o un gorro que siguin de colorins... i així animes el dia a la gent!! :)

    Molts petonets!!

    ResponElimina
  36. Doncs jo sóc de fred, no suporto la calor :(
    A més, així ve més de gust encendre el fron per coure aquestes delcioses magdalenes ;)
    I sí, fetes a casa sempre molt millor! :)

    ResponElimina
  37. yo tambien soy de frio la calor ya no la soporto sera que me hago mayor,ja,ja oye las magdalenas muy buenas y bonita la presentacion
    peto

    ResponElimina
  38. Yo soy más de frio que de calor, lo adoro y disfruto como una enana los días de lluvia, no me da pereza nada y me gusta estar bien abrigadita con el paraguas en la calle, y llegar a casa preparar un café y comerme una magdalena como esta tuya, menuda alegria!
    Una receta fantástica para mis cafés de otoño. Gracias guapa

    ResponElimina
  39. Caló i istiu...la tardor em deprimeix....Però per les magdalenes no tinc estació: tot l' any...

    ResponElimina
  40. Aquestes magdalenes son mol boniques.
    M'has guardat alguna?.....
    Petonets

    ResponElimina
  41. Ju jo sóc com tu, no m'agrada gens de gens el fred. Aquests dies que es fa fosc abans ja m'està agafant la depresió... En fi, espero que passi ràpid i torni la primavera ;)
    T'han quedat molt bones i si dius que al boletet li han agradat, segur que són delicioses.
    Petons bonica!

    ResponElimina
  42. Que bones les magdalenes cassolanes, aquestes setemana ja he fet dos fornades. Sempre faig les del Xavier Barriga, però aquestes amb iogurt hem semblen genials, lleugeres d´oli, i cruixents per damunt. Molt bona proposta. Costa menys fer unes magdalenes a casa que anar al super a comprar-ne i molt més saludable. Segur que el boletet les a gaudit.Petons,

    ResponElimina
  43. Las magdalenas, muffins y demás cosas con capote te quedan divinas, ya sabes que a mi....asi, así...jajaja así que me encanta venir a verte cuando pones algo así.

    Yo es que soy de lluvia, de frio, de abrigo y bota alta...jajajaja, de nostalgias, el verano me gusta lo vivo, el color, incluso mi piel menos blanca, pero esta época para mi encierra magia, pero tú tranquila neni, que en nada ya tenemos sol de nuevo :D

    Un besote!

    ResponElimina
  44. Pues yo soy de frio ,me encanta, el calor me aplatana,me baja la tension,me marea.... Vamos que una autentica flor de pitimini que soy.Asi que estoy encantada con la llegada del otoño-invierno y mas si tuviera para tomar mañana esas magdalenitas que has puesto.
    Besitos

    ResponElimina
  45. Ja em comencen a venir de gust, però saps que passa que tinc unes cunyades que son www.milola.com i clar no puc competir amb els seus cupcakes i cakes, mira la web ho entendràs.

    Petonets

    ResponElimina
  46. A mi l'estiu m'encanta cada vegada més (em sembla que em faig gran...) però la tardor també m'agrada molt, el que no suporto de cap manera és l'hivern i cada vegada menys ( torno a reafirmar que deu ser cosa de l'edat). En resum: que toca aguantar-se i que amb unes magdalenes com aquestes segur que el fred i la foscor no es notaran tant!

    ResponElimina
  47. Yo como dice Miquel,será que me estoy haciendo mayor,pero no soporto el calor,me achico,me acobarda,pierdo la fuerza,pero claro que me gusta la estación,lástima que cada año lo paso peor...estarás contenta,por estos días de tregua,hace unos día muy lindo y con agradables temperaturas....tus magdalenas con esa crocante capa,provocan ;))

    Cariños

    ResponElimina
  48. Judith! si encara queda almenys una setmana de temps de platja!! jo la penso aprofitar...

    ResponElimina
  49. ¡Hola preciosa! el verano se puede sentir bien orgulloso de tener una fan y defensora como tú y espero que hable con el otoño para que te enseñe muchas cosas que mantengan tus ganas de reir aunque sea con abrigo y bufanda.

    Estas magdalenas te han quedado impresionantes con su toque crocant de almendras. ¡Risquisísimas!

    Un besote

    ResponElimina
  50. Ufff quina pinta!
    Fa poc he descobert el teu blog.
    pto

    ResponElimina
  51. veramente perfetti!!!!!oltre che mi immagino buonissimi

    ResponElimina
  52. Juju!!, me gustan las madalenas!..yo el otro dia hice las de xavier Barriga y me encantaron..tendre que probar estas..porque el aspecto es precioso!!!
    feliz otoño linda Juju!!!..y feliz fin de semana a la familia boletet!!;)

    ResponElimina
  53. Boníssimes!!! aquest cruistillant del top em sembla exquisit!!!
    Un petonet

    ResponElimina
  54. Hola guapa! Se ve genial esta receta.
    Unas magdalenas fabulosas!
    Saluuudos

    ResponElimina
  55. Han d'estar molt bones. En canvi, a mi m'encanta la tardor...
    Petonets,
    Nani

    ResponElimina
  56. Hola querida Juju, os teus muffins estão perfeitos, adoro todos os bolinhos que levem amêndoa e fiquem com uma textura crocante.
    Besitos guapa.

    ResponElimina
  57. Pues yo tambien soy de verano, sol, playa , piscina.... Odio el invierno :(
    Unas magdalenas deliciosas, me encanta la foto!
    Besos

    ResponElimina
  58. Pues no te voy a negar que la primera vez que vi un árbol casi sin hojas casi me da una depresión. En el carible pierden algunas, pero no hay estaciones marcadas. Pero, aunque a veces pueda parecer raro, y siendo dominicana, prefiero otoño y primavera al sofocante verano europeo. Quizás más la primavera, pero agradezco hasta la lluvia!
    Así que me quedo una de estas magdalenas que nos traes hoy, que apetecen!

    ResponElimina
  59. Penso, o ho procuro, que tot moment te el seu moment especial...mira quina recepta més deliciosa has preparat!! al menys a l´hivern ve més de gust obrir el forn :)) un petonàs

    ResponElimina
  60. Hola Juju, encontras-me aqui:http://duxaskitchen.blogspot.com/
    Besitos.

    ResponElimina
  61. Jo com tú!! De fet em fa moltíssima mandra el fred. Peró ens haurem d'adaptar, no?? Quin remei.
    Aquestes madalenes són molt maques, no m'extranya que li agradim al boletet!
    Un petonàs maca,
    Esther

    ResponElimina
  62. Esta semana coincidimos en la repostería...
    A mí también me gustan las magdalenas y las tuyas se ven muy chulas, tanto la cápsula como el copete...
    Pero si puedo escoger me quedo con las galletas primero y los muffins después.
    Besotes guapa

    ResponElimina
  63. Lo que daría yo por tomarlas una tarde de domingo, con el olor que dejan en casa! Cuando mi hijo era peque las hacía cada semana y daba gusto como las comía, ese crocante de almendra me ha gustado, lo tendré en cuenta. Animate a hacer el pan... Besos

    ResponElimina
  64. Judith que magdalenas tan buenas y con ese crocanti por encima las hace irresistibles. Te confieso que las magdalenas son mi debilidad, tiernitas y esponjosas se me hace la boca agua.Te han quedado preciosas
    Bsos linda

    ResponElimina
  65. Judith,a casa m'hos agradan molt les magdalenes cassolanes i questes són una delicia de les bones i la foto és de veritat preciosa.
    Un petonet ben gran i bona setmana preciosa.

    ResponElimina
  66. Judith, yo no estoy deseando el frío. Me pasa como a ti que necesito el sol para estar alegre.
    En el invierno me voy apagando poco a poco y me pongo más triste según van pasando los meses.
    Si por mi fuera me iría a vivir a un país caribeño lleno de sol todo el año, jajaja.
    Me gustan mucho tus magdalenas, te han quedado geniales.
    Besos, guapa

    ResponElimina
  67. Una delicia estas magdalenas!!!!!!!!!!!! se ven riquísimas con el crujiente de las almendras, besos.

    ResponElimina
  68. Nena, quina foto!!! M'has deixta babejant!!! M'encanta aquest topping.... mmmmmm...
    I el boletet es fill dels seus pares: li agrada menjar bo!!! ;-)
    Un petonas
    Sònia

    ResponElimina
  69. moltes felicitats....por molts anys --Judith, acabo de ver la entrada de tu hermana y me ha encantado.
    Disfruta de este día.
    Un besazo

    ResponElimina
  70. Maca, avui no sé si publicarés, pero tampoc sé si podre conectar-me més tard, tinc un dia bastant mogudet, pero no voldria deixar pasar l'oportunitat de desitjar-te MOLTES FELICITAS!!!!

    Que tinguis un bon dia i gaudeix dels que t'estimem, que t'estimen i mooolt....

    Un petonet

    ResponElimina
  71. Moltíssimes felicitats, Judith!!!
    Quines amigues que tens eh!!!!
    Espero que pasis un feliç día "y que cumplas muchos massssssssssssssssssssss."
    Petonets.

    ResponElimina
  72. Per mi que es quedi el temps tal qual està ara, que aquesta temperatura és ideal per dormir tapada però no haver-se d'abrigar durant el dia!!! quines magdalenes més bones, eh?? me n'agafo una, i la menjo a la teva salut........... FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
    Un petonàs!

    ResponElimina
  73. Què no has fet cap entrada de cumple, ai ai ai!! és igual jo et felicito igualment: MOLTÍSSIMES FELICITAAAAAAAATS!! ets genial Judith, desprens tanta alegria que sempre venen ganes de venir al teu bloc i llegir-te. Per molts i molts anys guapa!

    Moooolts petonets!

    ResponElimina
  74. oh.. que ricas y felicidades que me he enterado es tu cumple? Bss

    ResponElimina
  75. JO que esperava una publicació per poder-te felicitar... però ja ho faig ara!! acaba de passar-ho molt bé i enhorabona per tenir amics i comanys tant macus: la blogesfera s'ha omplert de dedicacions per tu!! ***

    muakis

    ResponElimina
  76. OooH! què bones!!! les apuntem! ah! i moltes felicitats.... !!!

    ResponElimina
  77. pues a mí me encanta el otoño; no me digas, tomar estas magdalenitas una tarde en casa, lloviendo mientras en la calle ¡me apetece!

    ResponElimina
  78. Uauuuu...faré servir la recepta per fer-ne. Tinc una llet d'avellanes que no sé com fer servir! Es veuen delicioses amb la crosteta cruixent. I el paper? Una xulada! Petonets!!

    ResponElimina
  79. Anna: muchas gracias!!!
    Sandra: sí nena, ja saps que als mini rul•leros els hi va el dolç! ;P
    Anna: ostres! A Lleida fa un fred que pela!
    Roser: veus, la primavera m’encanta!!!! Tot ple de flors i tanta llum!!!! Ostres nena, doncs cuida’t!!! No es bo abusar
    Catieu: jajaja, quin debat he obert! Has vist??? Les magdalenes són molt tendres de dins!!! ;P
    Pilar: una??? Contigo las que hagan falta!!!
    Mar: has de tastar el crocant!!!! Mossegar la crosta i després trobar el cor tendre no té preu
    ADF: sí! Al menys sabem que li donem, no? Encara que no podem evitar que algun cop mengi alguna “marranada”
    Lídia: jajaja, segons a quines hores, millor no entrar als blocs
    Paula: aix nina, que ens hem de cuidar! ;PPPP
    Cinta: sí, si no es que estigui deprimida! No patiu! Tot m’agrada, però prefereixo la calor!
    Gemma: millor que siguin casolanes!!!
    Neus: doncs a gaudir!!!! Ara es el teu moment
    Bet: sí! ja menja trossets i és un gulis!!! Crec que menja igual que jo!!!!! Jajajajaja
    Isabel: pues ya me contaràs
    Isabel: estoy deacuerdo Isa, tenemos que encontrar a cada estación algo positico, pero es que el sol...
    Gemma: benvinguda!!!!! Ara que ja has carregat les piles et volem en plena forma!!!
    María: cuando hago magdalenas, siempre me gusta poner algo de frutos secos en el copete, queda genial!
    Ribereña: visca l’estiou i el bon temps!!!!!
    Laura: uf! Pues en Barcelona que lo tenemos a la vuelta de la esquina... es un vicio el Ikea!!!
    Heva: siiiiiiiii! Seguro que me alegro! Jajajaja, eh! Pero te traes a tus minichefs!!!
    Calohe: claro! A qué hora?
    Moni: no pateixis que per divendres faré una fornada!!! Que el Lluc li van encantar!!!!
    Sònia: jijiji, segur que les farás! ;)
    Mercè: només faltaria! Si no hi hagués diversitat seria molt avorrit
    Josep: sí si que el té!!! Si en realitat gaudeixo sempre, faci fred o calor, però es que la llum del sol m’encanta!!!
    Laura: quines ganes que m’ajudi a la cuina!!!! Serà divertidíssim
    Silvia: mai estem contents, oi???? Gràcies bonica per fer dues receptes!! Ets un solet
    Alba: siiiiiiiiii, m’encantaria! jajajajaja

    ResponElimina
  80. Erika: bueno, si quieres podemos intercambiar nuestras casas en cada estación! Qué te parece? Jajajajaja
    Asela: et quedarà igual de bé! I si vols pots afegir una mica de fruita!!!
    Judith: les càpsules són del Ikea! Són baratíssimes
    Nee: sabia que em diries això! Jijijijiji, sí que m’agrada, però prefereixo l’estiu i la primavera
    Anna: sí!!! aquest truc és molt bo! De fet el meu armari està ple de colorins
    Gemma: es que a mi em ve de gust sempre encendre el forn! Jijiji
    Miquel: gràcies guapo!
    Chelo: bueno, en realidad los dias de tormenta me encantan!!! ;P
    Cristina: sí! penso com tu! Tot l’any a fer magdalenes
    Isabel: aix, ja no en queden!! 8(
    Ana: cada cop queda menys per la primavera!!! ,)
    Joaquima: dues fornades??? Ostres, a casa som pocs i ens hem de controlar, jijiji
    Mayte: niña, haz esta receta!!! Verás como el copete te queda bien!!!!
    Esther: bueno, pues nada, que mi flor de pitiminí tiene que estar fresca! Jijiji
    Artemisa’s: són unes cracks!!!!
    VALC: jajajaja, mira el Miquel ha dit el contrari!!! ;)
    Silvia: uf! Que esto de hacerse mayor ya veo que no es para todos igual!
    Lucia: sí!!!!! gaudiré al màxim del bon temps!!!! ;)
    Zaida: jajajajajaja, no te preocupes que siempre le encuentro el lado positivo a todo!!!
    LVER: benvinguda!!
    Lucy: mille grazie
    Juana: ya he oído mucho sobre estas madalenas! Las tendré que hacer
    Ingrid: està boníssim
    Fran: gracias
    Nani: has vist quin debat he obert???? ;P
    Duxa: beijinhos linda
    Piluka: jajaja, pues otra para el Club!!!!
    Rosilet: aquí es algo exagerado, pero mira, el Boletet está contento de recoger hojas!!! ;)
    Mª José: sí, estic dacord!!!
    Esther: oi tant!!! Segur que fem un munt de coses divertides!
    Calohe: si es que nadie se puede resistir a unas magdalenas!!! Llas cápsulas son del Ikea
    Salomé: la próxima vez las hago light!
    Maria: anímate con esta receta! Ya me cotaràs
    Ague: gràcies bonica
    Ana: pues nada, nos vamos al Caribe! ;)
    Tere: gracias
    Sònia: gràcies bonica!
    María: gracias guapa!!!! Es un sol
    Neus: gràcies bonica, vaig publicar més tard
    Gemma: gràcies!!!!! ;))))
    Locasita: aix sí, últimament tenim uns dies boníssims!
    Alba: ajjaja, va arribar més tard! Però crec que tens el rècord de més felicitacions! Jijijiji, gràcies solet!
    Luisa: gracias cariño
    Lídia: vaig haver de publicar més tard!!! Gràcies bonica
    Teresa: moltes gràcies
    Antonia: bueno, si hay tormenta me encanta!! ,)
    Donibaneko: ja m’explicaràs quan les facis!!!!
    Montse: segur que queda boníssima aquesta llet! no l'he tastat mai!!!

    Molts petonets i gràcies a tots pels vostres comentaris

    ResponElimina
  81. qué ricas las magdalenas. Deberiamos desayunarlas siempre, como cuando eramos pequeñas ;)

    Salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net
    http://galletilandia.cultura-libre.net

    ResponElimina
  82. Hola guapa,
    com que se que reculls els post dels que fem receptes teves, et passo el meu de magdalenes amb iogurt, que han quedat boníssimes. Mil gracies, reina ! http://www.cuinejar.blogspot.com/2012/09/magdalenes-de-iogurt-i-granet-dametlla.html

    ResponElimina