>

diumenge, 19 d’agost del 2012

Crema de carbassó i pastanaga amb oli de farigola

Toc toc toc, què hi ha algú? Segur que no, però no podia faltar amb la meva cita de La recepta del 15, tot i que aquest cop arribi uns dies més tard. Això em passa per deixar les coses per última hora. Resulta que la recepta la vaig preparar amb temps, només havia de programar l'entrada pel dia 15, però les presses d'última hora van fer que m'oblidés. Espero que els meus estimats nois d'Els fogons de la Bordeta no m'ho tinguin en compte i m'acceptin aquesta crema tan simple amb una de les meves verdures preferides, el carbassó.

Recordeu que els integrants del Bolet seguim de vacances, però no volíem deixar de participar a La recepta del 15 i hem fet una excepció, així que sinó ens voleu perdre la pista us recomano que ens seguiu per Facebook, ara ja estem on-line! ;) i amb ganes de cuinar i preparar noves receptes per la nostra tornada al setembre, que us recordo que passarem llista...


Ingredients:

3 carbassons
2 patates petites
4 pastanagues
1 ceba
1 l de brou de pollastre
150 g de formatge cremós
Sal
Oli d'oliva
50 g de pinyons
Farigola


Preparació:

En una cassola posem el brou de pollastre. Quan comenci a bullir, afegim les patates, la ceba, els carabassons i les pastanagues, tot tallat a daus, i ho deixem al foc durant 30 minuts. Un cop ho tinguem, ho posem en un recipient i ho passem pel minipimer fins que quedi ben fi, aleshores afegim el formatge cremós i ho deixem a la nevera durant una hora. Mentrestant posem en una paella els pinyons, unes quantes flors de farigola, un bon raig d'oli d'oliva i un polsim de sal, ho saltegem i ho deixem reposar durant unes hores. Per emplatar, posem la crema que desitgem i unes quantes cullerades d'oli de farigola.



16 comentaris:

  1. Si, hi sóc jo, n'hi ha que a l'agost no fem vacances, encara que ja n'hem fet abans unes miques , eh?
    La crema es veu deliciosa, i que maca la cocotte!
    Continueu amb les vacances i continueu arribant tard, que això són les vacances, per no mirar el rellotge.
    Petons, guapa!

    ResponElimina
  2. Ole la meva nena, els meus estimats Bolets no podien faltar... ens mancava alguna cosa! jejeje La cremeta de carbassó és la meva prefe, i aquest toc d'oli de farigola... mmmm m'encanta!
    Acabeu de passar uns dies genials, jo aquesta setmana a gaudir de les festes de Sants... i la setmana que ve al final marxem a Bèlgica! jajaja Ja us explicaré, ja...

    Moltes gràcies per participar carinyet!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  3. M'encanta el toc de farigola! Avui he tornat de Sòria i n'he portat un grapat del camp.

    ResponElimina
  4. Quina bona proposta, Judith! Jo també he tornat avui, toc-toc. i aquesta cremeta, i amb el toque de pinyons, ja pot suavitzar l'aterratge a la rutina. Petonets!

    ResponElimina
  5. Jo segueixo aquí, les meves vacances no són vacances totals mecachis! Volíem haver fet una escapada però al final ens ha donat molta mandra per l'horrible calor que està fent.
    M'encanta la crema fresqueta, mai li he posat pinyons però ho provaré.
    Petonets i que passeu uns bonics dies.

    ResponElimina
  6. Hola Judith!
    La crema de carbassó m'agrada molt i aquest toc amb l'oli de farigola la fa ben diferent.
    Salutacions.

    Kui_Netes

    ResponElimina
  7. Gairebé me la perdo! Fa un color maquíssim, i amb el toc de formatge m'encanta als purés.
    Me l'apunto de cara a la tardor, quan comenci a refredar.

    Petons!

    ResponElimina
  8. Com m'agraden les cremes de carbassó. I aquest toc no l'he tastat mai. La propera vegada l'intentaré aplicar. Quines ganes ja de que torneu per la xarxa tot i que heu d'aprofitar per gaudir al 100% de les vacances. Petonets!!!

    ResponElimina
  9. me encantan las cremitas, me llevo tu receta. Bss guapa

    ResponElimina
  10. Espero estar a punt quan passeu llista! mentrestant no em faria res fer un bon bol d'aquesta cremeta!
    petonets

    ResponElimina
  11. Claro que hay alguien!!!! jejejejejeje Yo creo que ya estamos casi todas preparadas para la nueva temporada blogueril, Judith.
    Tu cremita es una delicia... He estado un rato para saber qué diantres era farigola, porque Marc lo llama "tem"... Una palabra curiosa y bonita.
    Besitossssssssssssssssss

    ResponElimina
  12. Hola preciosa, ya de vuelta me paso a dejarte un súper beso! Y me llevo de paso esta deliciosa crema.

    ResponElimina
  13. Arggggggggggggggg, ja hem tornat...i fa molt de goig veure aquesta crema, sobre tot per baixar els quilets d'aquest estiu....

    Un petonet

    ResponElimina
  14. Amb lo que ens agraden les sopes, els purès i les cremes....aquesta serà èxit assegurat!!! A la reserva!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  15. Pensava que al mes d'agost tenies el blog de vacances, i per poc no m'entere d'aquesta recepta, que la veritat es que te una pinta boníssima. Jo ja estic per ací, preparada per a quan passes llista :).

    Petons

    ResponElimina